کاربردهای کانسیلر چیست؟
در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

کاربردهای کانسیلر چیست؟

شنبه 29 شهريور 1399 ساعت 17:46 | بازدید : 113 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

کانسیلر یا تصحیح کننده، نوعی لوازم آرایشی است که جهت پوشاندن نواقص پوست مانند جوش و آکنه، جای زخم، تیرگی، لک و پیس و ... کاربرد دارد. کانسیلر بافتی شبیه به کرم پودر دارد و استفاده از آن باعث یکنواخت شدن رنگ پوست می شود. کانسیلر را می توان به تنهایی یا همراه با فوندیشن مصرف کرد. کانسیلر در سایه های مختلف از روشن تا تیره موجود است. هنگام انتخاب و خریداری کانسیلر باید به رنگ پوست و همچنین نیاز خود توجه کنید. اگر از کانسیلر برای پوشاندن تیرگی و پف دور پلک استفاده می کنید، توصیه می شود کانسیلر یک درجه روشن تر از پوست طبیعی را انتخاب نمایید.

اگر از کانسیلر برای یکنواخت شدن رنگ پوست استفاده می کنید، ابتدا باید از رنگ های تصحیح کننده به کار ببرید. تصحیح کننده نیز جزئی از کانسیلر هستند که با نام کانسیلر رنگی مشهور هستند. تصحیح کننده ها را می توان در انواع رنگ های زرد، نارنجی، سبز، آبی و بنفش تهیه کرد. هر یک از این رنگ ها جهت برطرف کردن یک نوع مشکل پوستی کاربرد دارد.

کاربردهاب کانسیلر

کاربردهای کانسیلر رنگی

به عنوان مثال، از کانسیلر سبز و آبی می توان جهت پوشش قرمزی و التهاب پوست استفاده کرد. کانسیلر نارنجی در پوشاندن کبودی و تیرگی دور پلک کاربرد دارد. از کانسیلر بنفش می توان برای درخشان شدن انواع پوست های زرد به کار برد. اگر روی پوست جای زخم یا کبودی وجود دارد، با استفاده از کانسیلر زرد رنگ می توانید پوشش خوبی روی آن ایجاد کنید.

اگر دور چشم شما کبود و تیره است، به هیچ وجه تنها از کانسیلر روشن استفاده نکنید. چرا که نه تنها تیرگی دور چشم شما را نمی پوشاند، بلکه باعث خاکستری شدن رنگ آن نیز می شود. شما ابتدا باید از کانسیلر زرد یا نارنجی برای پوشش بیشتر تیرگی دور پلک استفاده کنید. با استفاده از پد، کانسیلر را خوب فید کرده و چند دقیقه صبر کنید تا جذب شود و تاثیر خود را بگذارد. سپس از کانسیلر رنگ طبیعی یا یک درجه روشن تر از رنگ پوست برای کسب بهترین نتیجه استفاده نمایید.

کاربردهای کانسیلر در کانتورینگ صورت

کانتورینگ یکی از جدیدترین متدهای اصلاح نواقص صورت است که کاربردهای بسیاری در گریم و میکاپ دارد. در تکنیک کانتورینگ معمولا از دو رنگ تیره و روشن استفاده می شود. شما می توانید از انواع فوندیشن ها و همچنین کانسیلرها برای اجرای متد کانتورینگ استفاده کنید.

روش کانتورینگ به این صورت است که از یک رنگ تیره برای ایجاد عمق و از رنگ روشن برای ایجاد برجستگی روی نواحی چهره استفاده کنیم. در انتخاب رنگ های تیره و روشن باید دقت داشته باشید که اختلاف رنگی با رنگ طبیعی پوست نباید خیلی زیاد باشد. به طور کلی بهتر است کانسیلر تیره ۳ درجه تیره تر از رنگ پوست طبیعی و کانسیلر روشن را ۳ درجه روشن تر از رنگ پوست طبیعی انتخاب نمایید.

کاربردهای کانسیلر در متد کانتورینگ به این شکل است که ابتدا از رنگ تیره برای ایجاد عمق در نواحی رستنگاه مو، زیر استخوان گونه، تیغه های اطراف بینی، زیر غبغب و چانه استفاده کنید. سپس از رنگ روشن کانسیلر برای نواحی میانی پیشانی و چانه، بالای استخوان گونه، زیر پلک، روی تیغه بینی، خطوط خارجی لب و بالای استخوان ابرو به کار ببرید.

در مرحله بعد باید یک براش یا اسفنج تمیز برداشته و خوب رنگ های تیره و روشن را فید کنید تا مرز بین آن دو مشخص نباشد. جهت افزایش ماندگاری کانتورینگ می توانید از پودر فیکس استفاده نمایید.

کانسیلر چیست

کاربردهای کانسیلر در برجسته سازی صورت

یکی دیگر از کاربردهای کانسیلر در آرایش و زیبایی صورت، برجسته سازی است. برای این کار باید از کانسیلر هایلایتر استفاده کرد. استفاده از هایلایتر روی نقاطی مانند استخوان گونه، روی خطوط لب بالا و پایین، روی چانه و پیشانی باعث می شود تا کنتراست زیبایی خلق شود و چهره شما جذاب تر و درخشان تر به نظر برسد.

کاربردهای کانسیلر در برطرف کردن جوش ها

کانسیلر ضد جوش برای پنهان کردن جای جوش و آکنه بسیار کاربرد دارد. این محصول از بافت ضخیم و غنی از رنگدانه برخوردار است. علاوه بر این، در فرمولاسیون آن از مواد ضد آکنه استفاده شده است تا علاوه بر پوشش بهتر جوش و آکنه، از بروز جوش های جدید جلوگیری کند. در هنگام انتخاب و خرید این نوع کانسیلر توجه داشته باشید که به دلیل بافت سنگینی که دارد، بهتر است تنها در مواقع خاص مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه استفاده از کانسیلر ضد جوش به این صورت است که به اندازه یک نقطه از آن را روی جوش یا آکنه قرار دهید و با ضربات انگشت خوب فید کنید. چند دقیقه صبر کنید تا خوب جذب پوست شود و تاثیر خود را بگذارد و سپس از کرم پودر یا فوندیشن برای یکدست شدن ظاهر پوست استفاده نمایید.

کاربردهای کانسیلر مایع

کانسیلر مایع یکی از محبوب ترین انواع کانسیلر است که برای انواع مختلف پوست ها قابل استفاده بوده و کاربرد راحتی دارد. این نوع کانسیلر یکی از بهترین گزینه ها برای برطرف کردن جای جوش و آکنه محسوب می شود. حتی به خوبی جای زخم و سوختگی ها را نیز پوشش می دهد.

هنگام استفاده از کانسیلر مایع باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از مصرف حتما از پودر فیکس برای تثبیت آرایش خود استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است پس از مدتی روی چهره شما به خصوص اطراف پلک خطوط ایجاد شود. کانسیلرهای مایع را می توان در انواع مختلف متناسب با هر نوع نیاز و پوشش پیدا و خریداری کرد.

کاربردهای کانسیلر استیکی

کانسیلر استیکی معمولا برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که بافت آن بسیار ضخیم است و قدرت پوشانندگی بالایی دارد. به همین دلیل توصیه می شود در آرایش روزانه استفاده نشود و تنها در مواقع خاص و ضروری استفاده شود. کاربرد کانسیلر استیکی به دلیل نوع بسته بندی آن بسیار آسان است.

این نوع کانسیلر به بهترین شکل ممکن جای انواع زخم، جوش و سوختگی های روی صورت را می پوشاند و گزینه ای عالی برای تغییر رنگ مناطق کوچک روی پوست محسوب می شود. این محصول دارای انواع مختلفی است که برخی از آنها از فرمولاسیون خامه ای شکل برخوردار هستند. استفاده از نوع خامه ای کانسیلر استیکی باعث می شود تا محصول به راحتی روی پوست قرار گیرد و ترکیب آن با سایر لوازم آٰرایشی به خوبی انجام شود.

کاربردهای کانسیلر مدادی

کانسیلرهای مدادی دارای فرمولاسیون خامه ای یا مومی شکل هستند و برای پوشاندن لکه های کوچک و همچنین کانتورینگ نواحی بسیار حساس و کوچک مفید واقع می شوند. شما می توانید یک کانسیلر مدادی را همیشه در کیف خود حمل کنید و در مواقع لزوم از آن استفاده نمایید.

کاربردهای کانسیلر مدادی در هایلایت کردن نواحی گوشه های داخلی پلک و همچنین خطوط لب است. همچنین می توان از آن برای افزایش فاصله بین چشم و ابرو نیز استفاده کرد. به این صورت که زیر استخوان ابرو را با این مداد خط کشید و خوب فید کرد. استفاده از کانسیلر مدادی در نواحی گوشه داخلی پلک باعث درخشان و بزرگ تر جلوه دادن چشم ها می شود.

کاربردهای کانسیلر کرمی

این نوع کانسیلر بسیار شبیه به کانسیلر مایع است؛ با این تفاوت که دارای پوشش سنگین تری بوده و بهتر است تنها در شرایط ویژه مورد استفاده قرار گیرد. پس از مصرف کانسیلر مایع، توصیه می کنیم از یک قلمو برای فید کردن آن استفاده کنید. چون این محصول حاوی رنگدانه های شدیدی است و روی چهره شما جلوه مصنوعی ایجاد می کند.

پس از فید کردن کانسیلر مایع با قلمو، چنانچه جای براش ها روی پوست شما ماند، می توانید از یک اسفنج برای فید کردن بهتر استفاده نمایید.

 

حال که با انواع کانسیلر و کاربردهای آنها آشنا شدید، راحت تر می توانید نسبت به انتخاب و تهیه آن با توجه به نیازها و نوع پوست خود اقدام کنید. اگر پوست شما مستعد جوش و آکنه بسیاری است، سعی کنید از انواع کانسیلرهای سبک استفاده کنید. چرا که کانسیلرهای سنگین باعث بسته شدن منافذ باز پوست شما شده و شرایط را برای ایجاد جوش های بیشتر فراهم می کند. به همین دلیل است که می گوییم کانسیلرهای سنگین و با قدرت پوشانندگی بالا را تنها در شرایط خاص مورد استفاده قرار دهید.

 

https://www.missomister.com/%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%84%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d9%86/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 22
:: بازدید هفته : 37
:: بازدید ماه : 34
:: بازدید سال : 492
:: بازدید کلی : 1503